The Followers

Tuesday, March 29, 2011

Jemputan kahwin ryo..

Hahahaa...gempak tak aku nyer entri nih?Aku dah nak kawen??Propa je sebenarnya...
Belum sampai seru lagi....persediaan nak menuju ke arah itu mmg ada...mungkin lambat sket lg(*kalo cuma cakap lambat lg cam xde perancangan lak)lebih2 lagi bila tgok kengkawan..muda2 dh ada anak.sweet pulak...sape la tak nak kawen kan,at least bila kita dah takde nanti..anak2 leh la bacakan Yaasin kat pusara mak ayahnya...*opsss!!

Cantekkk kad nih...simple & kemas je

Ni haaa sebenarnya pak cik gardener hantar kad undangan perkahwinan anak beliau...Ni mmg persediaan rapi lah ni kan..Majlis tuh sebulan lebih lg,dahhhh kasi undangan..apapun Terima Kasih ye pakcik!

Usikan biasa la bila dapat kad jemputan nih org akan tanya,"kau bila lagi???kad kau mana??"...Dlm hati sabar je lah ye...haha.

Hobi aku nih plak kalo dah dapat kad2 nih,aku kumpul wat koleksi.....sampai kekadang tepikir mcm nak bukak kedai printing!*ha3..

Pulak tu,aku teringat kesibukan buat persiapan kahwin abg aku tahun lalu...lelebih lagi kitorang tak pakai khidmat katering...smua wat sendiri termasuk pelamin.

Pelamin...*senget sikit lak pic nih

Haduyai..tetiba aku excited nak kahwin nih pesall???*lariiiiikkk

Apapun..selamat pengantin baru buat sesiapa je yang baru je dan bakal mendirikan rumah tangga..


Selamat mencuba!!
*ehh,ni terbawa2 alam masakan ler nih

:)

3 comments:

ady said...

aku pun biasa terkena gak soalan maut tu "nasi minyak ko bile lagi"
tapi aku jawab balik "nnti sampai masa sponser tau nasi sampai anak cuci".

*opsss dulu2 lah hehe

ady said...

typo...cucu

hahhaha~~~~~

Ryo Azhar Rahza said...

hahaha...encek ady feeling2 bujang!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...