The Followers

Thursday, March 31, 2011

Heyyyy semut!

"Smalam korang serang jugak!hari korang muncul lagiii???"

Huhu..sedeyy betol nih.Pagi-pagi lagi aku gaduh..kalo gaduh ngan org takpe jugak..ini tak,aku gaduh ngan semut!Ramai lak tuh 'diorang' nih....

Dah tu..tak tahu tang mana ler manisnya aku ni kan..semut2 nih gigih pulak melepak atas meja aku.Camna nak wat keja??*Alasan nak ngularr nih
Confused!ape yg diorang nak kidnap atas meja aku ye??aku tak letak pun cupcakes atau donut durian kat drawer mahupun atas lappy serta dekstop.haha..

Kalo aku tangkap sekor2 buat GA utk korang nak tak?Huhu

:)

4 comments:

Kak Rosaliza said...

tuan meja tu yang manis kut heheh

ady said...

eloklah tu ko tangkap sekor2 buat donat semut plak...pasti sedap

Ryo Azhar Rahza said...

Kak Rosaliza : hahaha..ye ke nih..ker bodek nakdonut durian tuh??ahakss

Ryo Azhar Rahza said...

Ady : lepas ni aku try wat donut semut x pun cupcakes semut k.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...