The Followers

Saturday, February 5, 2011

KENDURI KAWIN MEMBER!

Kepakkk gebung gebung...kepak gebung gebung...*adehh..OST kompang da.
One week sebelum ni aku dpt kad jemputan kawin member aku... Amin & Hanna.Dua2 kawan skolah aku dulu...x sedap ati gak kalo x attend majlis kawen diorang.

A nite b4..aku p beli 'wedding gift' utk kawan aku ni...mcm biasa la,aku lebih suka balut ikut citarasa..sbb kalo aku yg balut,mmg tip top hasilnya *puji diri,angkat bakul..ahaks

.: saat-saat diakad nikahkan :.

Pagi td..aku pukul canang r roger2 member2 yg lain samada diorang p kenduri ke tak...masing2 sebok ler pulak.So, aku ajak la abg aku...Siap2 gerak nk pi kenduri,ahh...masih awal..jemputan kul 10 am.ada masa lagi...singgah dulu kedai CD.Belek2....*nak beli tak..nak beli tak..last2,beli jugak.

HUJANNNNNNNN!*Tanpa signal, hujan turun maha lebatnya...
Tetiba aku teringat ngan bantal,dan selimut di tilam...sejuk siot.Kalo sambung tido mmg best!*Pegi takk..pegi tak...pegi tak.....last2 aku nekad gak pegi kenduri tu bila hujan reda...sampai rumah pengantin,salam ngan pengantin + makan2.aku balik r....

.: Encek2 polis... :.

Sampai depan simpang rumah,aikkkkkk...pesal roadblock polis pulak???Suspen sajorrr.Rupanya polis duk mengawal lalu lintas sempena lawatan Menteri Belia & Sukan ke kg aku da...tujuan adalah utk hulurkan bantuan pada mangsa2 banjir.Terima kasih la ye..ni ikhlas kasi ke atau,kempen 1 Rumah, 1 Undi??keh3

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...