The Followers

Friday, February 11, 2011

ABPBH 2010

Perghhh!Tetiba pulak aku rasa nak menulis pasal ABPBH 2010 anjuran Berita Harian nih

*Tengok jam..cilok masa sikit.

Td aku nampak ler borang undian dala BH edisi 8 Feb 2011...kira outdated la papaer yg aku tgok ni..16 kategori di pertandingkan & hanya seorang saja yg dinobatkan Bintang Paling Popular a.k.a meletops bagi Tahun 2011 *eh,aku nak masuk gak bolehh??Hahahaha-kau saper?

Mengikut pemerhatian aku,nampaknya tahun ni akak Siti kita x masuk bertanding.Yelaa..dah riban2 trofi,mana nak letak..penat jugak tiap tahun naik stage dgn skrip yg lebey kurang sama.ye kan..Disamping itulah juga Ct bagi peluang kan adek2 artis baru yg bertungkus lumus untuk naik sebagai bintang.Ramai gak la nama2 yg familiar tersenarai sbgai top 5 kan.*yelaa,kalo x familiar,x la glemerrrr..

Walaupun aku x hantar pun kertas undian,aku saja2 je nak jugak wat undi sendiri.Tengok nih...ramalan aku saja!


A. Penyanyi Lelaki Popular
-Aizat

B.Penyanyi Wanita Popular
-Stacy

C.Artis Duo/Berkumpulan Popular
-Ana Raffali/Sohaimi Mior Hassan/Altimet

D.Penyanyi Nasyid Popular
-Rabbani

E.Pelakon Tv Lelaki Popular
-Remy Ishak

F.Pelakon Tv Wanita Popular
-Lisa Surihani

G.Artis Baru Lelaki Popular
-Daus *hahaaa...ni support member punya pasal

H.Artis Baru Wanita Popular
-Adira

I.Artis Komedi Lelaki Popular
-Zizan

J.Artis Komedi Wanita Popular
-Noorkhiriah

K.Pelakon Filem Lelaki Popular
-Remy Ishak

L.Pelakon Filem Wanita Popular
-Lisa Surihani

M.Pengacara Tv Lelaki Popular
-Aznil Nawawi

N.Pengacara Tv Wanita Popular
-Fara Fauzana

O.Penyampai Radio Lelaki Popular
-Faizal Ismail

P.Penyampai Radio Wanita Popular
-Fara Fauzana

Bintang Paling Popular
-Aznil Nawawi

Hahaaa...alahai,ini aku nyer ramalan je la.korang mesti ada pilihan masing2.Gud luck buat artis2 tanah air kita!

4 comments:

HaSue said...

artis baru tuh rata2 aku x kenal..haha..
weh,pelawak tu apek x tercalon ka hah?

Ryo Azhar Rahza said...

apek x masuk list dah.ehehe...

akubest501 said...

artis paling popular aku vote ko la ryo......he he he he

Ryo Azhar Rahza said...

bro azmi..ko mmg kemah!!hehee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...